אירועים מיוחדים דורשים הפתעות מיוחדות, לכן בדיוק נוצר שירותי לימוזינות פרטיות. נכון שלא בכל יום תשוטטו לכם במרכז העיר עם לימוזינה גדולה ונוצצת, אבל מה לגבי יום החתונה שלכם? מסיבת הסיום של בית הספר או אולי יום הולדת 16? אירועים שכאלה גורמים לנו לרצות לעשות דברים קצת אחרת, להתנתק, לבזבז, להשתגע, להרגיש לערב אחד, עשירים, מפורסמים ומגניבים ביותר.

ליום המיוחד שלכם, החתונהלימוזינה להשכרה

ביום החתונה שלכם עליכם להיות הזוג הכי נוצץ בסביבה, בינינו, מה יותר נוצץ מלימוזינה. דמיינו כיצד את בתוך מושבי העור המפנקים, השמלה פרושה על הספה הגדולה שבפנים, ביד את אוחזת בכוס דקה של שמפניה תוססת, המוסיקה הרומנטית ממלאה את החלל והנה החתן, מתקרב את הלימוזינה, הנהג פותח את הדלת והחתן שלך מביט בך יפה וזוהרת ודמעות בעיניו, הוא נכנס פנימה, זוכה לכוס שמפניה משלו בתוך לימוזינה מפוארת ויחד אתם נוסעים אל האולם, שטיח אדום מחכה לכם פרוש עד לחופה, שניכם יורדים נרגשים והרגע המתוק והפרטי שלכם בלימוזינה, שנייה לפני שהפכתם בעל ואישה לא ישכח לעולם.

ליום הולדת של הפתעות

לא רק בחתונה כייף להתפנק, גם ביום ההולדת. אז תפתיע את אשתך, שלח לה לימוזינה יוקרתית אל העבודה, שתאסוף אותה אל שדה התעופה, ומשם צאו בטיסה ישירה אל העיר הרומנטית בעולם, פריז, זו חוויה שהיא לעולם לא תשכח, בהבטחה.

למסיבת סיום מושלמת

רוצים לחגוג כמו בהוליווד? ארגנו את החברים הכי טובים ושכרו יחד לימוזינה מפנקת, עם שמלות הנשף והטוקסידו תוכלו לחגוג מסיבה פרטית נוצצת לפני הכניסה לנשף, מוציאים את הראש מהחלון של הלימוזינה, צועקים לשמים וחוגגים עד הבוקר.

לערב שכולו ביזנס אבל גם פלז'ר

אתה איש עסקים מצליח שרוצה להרשים את הלקוחות המגיעים לישראל, צא לאסוף אותם בלימוזינה, תן להם תחושת פרייבט קולקשן בחלל הרכב המפואר, שתה איתם כוס וויסקי ומשם למסעדה. בסוף הערב תיקח אותם הלימוזינה למלון. אתה את העסקה הטובה שלך כבר עשית, כי ככה זה בעולם של הגדולים ביותר. עושים את זה בסטייל או לא עושים בכלל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על : לימוזינה לחתונה 

דילוג לתוכן