אז אתם מעוניינים לשכור לימוזינה לאירוע שאתם אורחים, להסעת חתן וכלה, להסעת חתן בר מצווה, להסעת כל בני המשפחה, או פשוט לימוזינה לכל אירוע פרטי או עסקי אחר. לפני שאתם מתחילים, אתם רוצים להכיר את סוגי הלימוזינות המוצעות לכם בשוק הרחב. יש מספר סוגים של לימוזינות, וכל אחד מהם יודע להציע לכם חוויה שונה: קדילק, מרצדס או ב.מ.וו הן לימוזינות פרטיות בסגנון הקלאסי, ארוכות, מפנקות ומפוארות. GMC לימוזין היא לימוזינה מסחרית המתאימה לצוות או למספר רב של אנשים שיש להסיע בתנאי פינוק ופאר. האמר הוא סוג נוסף של לימוזינה גדולה ומפוארת עם נוכחות רבה על הכביש וחוויה יוצאת דופן.

בררו את כל מה שמעניין אתכם על הלימוזינה

לאחר שהכרתם את סוגי הלימוזינות השונות, פנו למספר חברות המספקות שירותי השכרת לימוזינה, התעניינו בצי הלימוזינות המוצעות על ידן, רמת המחירים, מרכיבי השירות, האבזור הפנימי של הלימוזינות וכדומה. בשלב זה, אתם רוצים לשאול את כל השאלות שמעניינות אתכם, אפילו אם הן נראות לכם מוגזמות. שאלו האם יש טלוויזיה בלימוזינה, האם יש מערכת סטריאו, האם יש הפרדה בין הנהג לתא הנוסעים, האם ישנו אלכוהול בלימוזינה, מה אורך הלימוזינה, כמה מושבים יש בה, האם מותר לעשן בלימוזינה וכל שאלה אחרת שאתם מעלים בראשכם ורלוונטית לגביכם.

הזמנה מוקדמת                                                                                                                                                                20170622_135448

בהמשך לכך, אתם רוצים לבחון את מה שמציעות לכם החברות השונות, ואת המחירים המוצעים לכם על ידן, ולהתגבש סביב החברה הנבחרת, וסביב הדגם שאותו אתם רוצים לשכור. לאחר שקיבלתם החלטה בנושא זה, אתם רוצים לבצע הזמנה מוקדמת על מנת להבטיח שהלימוזינה הנבחרת תהיה פנויה עבורכם במועד האירוע. במסגרת תהליך השכרת לימוזינה, הקפידו שאתם מקבלים מסמך המפרט את כל השירותים הכלולים בשירות הכולל, לרבות שעת הגעה, איסוף ופיזור, נהג צמוד, פרק זמן ההשכרה, טווחי נסיעה הכלולים בשירות וכדומה.
וודאו את זמינות הלימוזינה לקראת האירוע

לבסוף, ככל שמתקרב האירוע, הרימו טלפון לחברה וודאו שההזמנה בעינה עומדת ושאין כל בעיות איתה, ועשו זאת גם יום לפני האירוע על מנת להימנע ממצב בו לא תוכלו לקבל את הלימוזינה שהזמנתם. לימוזינה היא אטרקציה מפנקת, ואתם משלמים עליה ממיטב כספכם. הקפידו שאתם מקבלים את הטוב ביותר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: לימוזינה לכל אירוע

דילוג לתוכן