על מנת לבצע בחירה מוצלחת של שירותי השכרת לימוזינה, חשוב לאתר אחת מתאימה עוד לפני שמתרווחים על מושבי העור

בדומה לפאזל, גם תהליך ארגון החתונה מורכב מחלקים שצריך לאתר ולהרכיב במקום המתאים. ברי המזל זוכים לסיוע מבן משפחה מוצלח או ממארגני חתונות. אך גם בהינתן הסיוע, מדובר בתקופה לחוצה ועמוסה לאין ערוך. התכנון דורש מבני הזוג להתנהל מול נותני שירות ולבטוח בהם, כגון צלמים, מתחמי אירועים וחברות לשירותי השכרת לימוזינה.

על מנת לבצע בחירה מוצלחת של חברה לשירותי השכרת לימוזינה, חשוב לאתר אחת מתאימה עוד לפני שמתיישבים ברכב עצמו כדי להתרשם. החברה המתאימה תדאג להביא את בני הזוג לטקס החופה בזמן, בסטייל ותדאג למספר פרטים נוספים שיהפכו את יום החתונה לבלתי נשכח.

את גודל הלימוזינה יש לבחור בהתאם למספר האנשים המלווים את בני הזוג במהלך יום הצילומים ובדרך למתחם האירועים. כדי לשריין את הרכב המתאים והמבוקש, חשוב לבצע את ההזמנה מוקדם ככל שניתן. אם מדובר בעונת השיא של החתונות בארץ, בין החודשים מאי לבין אוקטובר, כדאי לקחת בחשבון שיתכן והמחירים יהיו גבוהים יותר מאשר בשאר חודשי השנה.

חשוב לבדוק את תפריט הרכבים של החברה ממנה מזמינים את השירות ולבחור בדגם הרצוי והמתאים. כמו כן, חשוב שההסכם מול החברה יכלול סעיף שמחייב אותה לשלוח לימוזינה חלופית במקרה של תקלה ברכב במהלך היום, או במקרה שהנהג ימלא במיכל דלק מסוג דיזל במקום דלק רגיל ויגרום לרכב לשבוק חיים..

אלו שקראו מאמר זה, התעניינו גם ב: תהליך השכרת לימוזינה

דילוג לתוכן